NİLDA KAFE

Avrupa yakasında son üç yılda cazibe noktası haline gelmiş yer neresi diye sorsam aklınıza ilk gelecek Karaköy olur. Peki konsept olarak aynı cazibeyi yakalayan Anadolu yakasında neresi var diye sorsam? Benim izlenimime göre Çengelköy…



Bu hafta sonu Çengelköy’de neresi açılmış diye turlarken iki yeni mekanın açıldığını gördüm. Bu yazıda, henüz 1 ay önce açılan Nilda Kafe’den bahsedeceğim.



Nilda Kafe’nin önünden geçerken capcanlı renge boyanmış duvarı ile ilginizi çekiyor. İçeri girdiğinizde sol tarafındaki duvar film afişleri ile kaplanmış, sağ taraftaki duvar ise kupalarla süslenmiş. 

Film Afişleri

Mutfağın tam karşısındaki duvarı tamamen kaplayan yazı tahtası ise ziyaretçilerin notlarına ayrılmış.

Yazı Tahtası
Arka bahçesinin duvarları da mekanın önü gibi boyanmış, duvarda büyük bir vosvos resmi mevcut. Anlayacağınız her köşesi çok iyi şekilde dekore edilmiş. Bir de arka bahçenin sessiz ve ağaçlar altındaki ortamını ayrıca sevdim.


Menüye gelirsek anne eli değmiş diyeceğimiz cinsten. Bunu söylememin sebebini limonatalarının tadına baktığınızda anlayacağınıza eminim. Bize servis yapan arkadaş “Zoze” ismindeki içeceklerini baya övdü. Bir dahaki sefere mutlaka deneyeceğim. Pancake’leri süt reçeli ile servis ediyorlar o da güzel bir ayrıntı benim açımdan.


Kaynak: Nilda Kafe

Menüde yemek olmadığını görünce mekana sorma ihtiyacı hissettim. Çok yakında yeni menüyle müşterilerine hizmet vereceklerini söylediler. Buradan ben de haber vereyim.


Menü



Adres: Çengelköy Mahallesi, Çengeloğlu Sokak, No 3, Üsküdar, İstanbul

Telefon: 05319509646






Nilda Kafe Menu, Reviews, Photos, Location and Info - Zomato

Yorumlar

Popüler Yayınlar