BURGU ARJAAN BY ROTANA OTEL


Otel'in Ünlü Şefi Rafet İnce 







Burgu Arjaan by Rotana ve Tango Arjaan by Rotana Otelinin Genel Müdürü Ahmet Ender Özgündoğdu ve Ünlü Şefinin davetlisi olarak geçen haftalarda brunch'taydık. İzlenimlerimi uzun süredir yazmak istiyordum ancak bugüne nasip oldu.


Otel, Şef Rafet İnce yönetiminde Elements All Day Dining Restaurant’da her pazar brunch hizmeti veriyor. Şefi bugüne kadar tanımadığıma açıkçası çok pişman oldum. Misafirleri ile kurduğu ilişki, etrafı saçtığı ışıkla ve hepimizle üşenmeden çektirdiği fotoğraflarla kendisine hayran oldum. Daha sonra kendisi ile ilgili yaptığım araştırmalarda aldığı eğitim ve Türk mutfağına gösterdiği özen hayranlığımı bir kat daha arttırdı. 

Zeytin Çeşitleri

İşinde bu kadar titiz ve özenli bir Şefi bünyesinde barındıran bir Otelin brunch'ı nasıl olur? Tabiiki görsel ve lezzet şöleni kaçınılmaz...

Peynir Çeşitleri


Hamur İşleri ve Ekmek Çeşitleri

Brunch'a gitmek isterseniz şu bilgileri vermek isterim: 
  • Brunch hizmeti her pazar 11:00 - 15:00 devam etmekte,
  • Mimoza kokteyli de dahil sınırsız açık büfe brunch, açık ve kapalı havuz kullanımı da içerisinde 90 TL,
  • Özellikle yaz aylarında brunch'a havuz kullanımlarının da dahil olması çok büyük fırsat,




Brunch'da sadece sıcak ve soğuk kahvaltılıklar bulunmuyor. Lezzetli zeytiyağlıların tadına bakma imkanımız da oldu.


Zeytinyağlı Tabağı



Güneşli ve güzel bir havada tercih etmeniz halinde havuz başında da kahvaltınızı yapabilirsiniz...




Her yemeğin finalinde en aradığım tatlıdır. Sütlü tatlıları ve özellikle de kazandibi gayet başarılıydı. Tatlı çeşitleri de tatmin edici...

Tatlı Çeşitleri



Kahvaltının sonunda Şef Rafet İnce mutfağından çıkan özel lezzetleri takdim etti. Ben de bazılarını sizinle paylaşmak istedim.










Günün sonunda bloggerlar arasında çekiliş yapılmıştı. Bana da otelde bir gecelik tam pansiyon konaklama çıkmıştı. Konaklama sonrası izlenimleri de ayrıca paylaşacağım.

Son olarak, Blogger Funda Aydeniz ve kıymetli Şef Özlem Mekik'in daveti ve  Otel Genel Müdürü Ahmet Bey ve Şef Rafet İnce'ye misafirperverlikleri için çok teşekkür ediyorum.





Adres: Altayçeşme Mah. Samanyolu Sk. No:23 34843 İstanbul (Kartal-Kadıköy metrosunda rahatça ulaşım imkanı var)

Telefon: +90 216 500 77 77






















Yorumlar

Popüler Yayınlar